Praćenje zauzeća resursa
Mogućnosti
Rezervacije - sustav za upravljanje i organizaciju rezervacija.
Cjelokupno rješenje za upravljanje slobodnim/zauzetim terminima resursa
Ukoliko Vašim klijentima nudite uslugu korištenja/najma Vaših resursa, Relago Rezervacije omogućuju lak i jednostavan rad uz jasnu preglednost slobodnih/zauzetih termina.
Relago Rezervacije Vam omogućuju:
- definiranje kategorija i lokacija resursa,
- izradu resursa sa mjernom jedinicom polusata, sata ili dana,
- unos upita za rezervaciju (neobrađene - neodobrene rezervacije),
- definiranje konačnih rezervacija,
- pregled rezervacija na tjednom i dnevnom kalendaru,
- izrada cjenika po kategorijama,
- definiranje prilagođenih perioda u cjeniku (perioda kada se primjenjuju drugačije cijene)...
Najvažniji razlozi radi kojih korisnici odabiru Relago Rezervacije:
- praćenje perioda zauzetosti resursa,
- pristupačne cijene paketa,
- mogućnost rada više korisnika,
- bogate mogućnosti pri radu,
- jednostavnost korištenja (već poznati način rada - u bilo kojem browseru),
- lakoća pristupa putem bilo kojeg računala sa pristupom internetu
Pregled ostalih mogućnosti možete odabrati na lijevom popisu ili možete nastaviti pregled klikom na gumb "Nastavi" dolje.
Kategorije i lokacije resursa
Kategorija definira vrstu resursa. Tako možemo voditi kategorije koje se zakupljuju u jedinici polusata, sata ili dana.
Za svaku kategoriju možemo definirati jedinične (pretpostavljene) cijene u kunama ili nekoj drugoj valuti.
Lokacija definira fizičku lokaciju resursa. Ona nam omogućava da resurse možemo jednostavno pretražiti po lokaciji. Također nam daje mogućnost da više različitih resursa u različitim kategorijama možemo pretražiti po lokaciji.
Resursi
Resurs je jedinica koju vodimo u sustavu, dajemo ju na korištenje klijentima ili interno, unutar organizacije i za koju pratimo rezervacije (korištenje resursa).
Resurs definiramo imenom te mu pridružujemo kategoriju i lokaciju.
Uz resurs vežemo rezervacije koje prikazuju njegovo zauzeće (korištenje).
Rezervacije
Rezervacija predstavlja vremenski period korištenja resursa. U svakoj rezervaciji možemo definirati na koji se resurs odnosi (ili više resursa) te kada počinje i završava.
Status rezervacije može biti:
- U obradi
- Obrađena – neodobrena
- Obrađena - odobrena
Uz rezervaciju možemo povezati i rok za obradu kako bismo znali do kada moramo obraditi rezervaciju.
Svaku rezervaciju možemo kreirati kao ponavljajuću (na tjednoj, dvotjednoj ili mjesečnoj bazi) sa datumom isteka ponavljanja rezervacije.
Cjenici
Kada definiramo kategoriju i jediničnu cijenu za korištenje resursa, ponekad je potrebno definirati posebne periode cijene korištenja resursa.
U praksi, dnevni resursi imaju drugačiju cijenu za određene periode u godini, možda i za određene dane u tjednima. Polusatni ili satni resursi često se cijene drugačije za određene periode u danu ili dane u tjednima.
Svako takvo prilagođeno pravilo sa drugačijom cijenom od pretpostavljene možemo jednostavno i brzo postaviti u sustavu.
Tjedni pregled
Pregled svih resursa po tjednu pruža brz i pregledan uvid u zauzeće svih resursa. Jednostavna navigacija kroz tjedne u godini brzo daje odgovore na pitanja što je zauzeto i kada.
Sve prikazane rezervacije (obrađene i u obradi) možemo odmah otvoriti sa tjednog pregleda.
Klikom na dan – otvara nam se prikaz dnevnog zauzeća po resursima.
Dnevni pregled
Dnevni pregled pruža uvid u raspored rezervacija po svim resursima u jednom danu. Jednostavan kalendar daje mogućnost brzog kretanja po danima, a resurse je moguće filtrirati po kategoriji i lokaciji.
Klikom na označeni period zakupa, možemo otvoriti rezervaciju, a klikom na prazan period automatski izrađujemo novu rezervaciju u odabranom periodu.
Djelatnici i uloge djelatnika
Djelatnici predstavljaju korisnike aplikacije.
Administrator aplikacije im može davati/oduzimati pristup aplikaciji. Svakom djelatniku je moguće pridružiti ulogu u radu. Ta uloga definira njegova ograničenja u smislu pristupa određenim dijelovima aplikacije (npr. resursima, cjenicima, djelatnicima ili općim postavkama).
Na ovaj način možemo segmentirano upravljati korisnicima aplikacije na jasan i jednostavan način.
Početna stranica
Statistika na početnoj stranici daje brzi uvid u aktualne rezervacije te zauzetosti resursa.
Izvještaji na početnoj strnanici:
- kalendar sa označenim danima koji prikazuju rezervacije,
- tjedni broj rezervacija po kategorijama resursa,
- zadnje rezervacije u sustavu,
- rezervacije kojima je istekao rok za obradu,
- rezervacije koje je potrebno ubrzo obraditi,
- broj resursa po kategorijama,
- resursi po lokacijama...